Форум обговорення доповіді

Оцінювааня в Moodle

 
 
Фото Олійник Наталія Юріївна
Оцінювааня в Moodle
Олійник Наталія Юріївна - понеділок, 25 травня 2015, 22:35
 

Шановний Сергію Олександровичу, хотіла б свою відповідь розділити на дві частини.
По-перше, що стосується ідентифікації студента. Так, студент може списувати, може скористатися чиєюсь допомогою. Я, сподіваюсь, ви не виключаєте аналогічної ситуації в традиційному навчанні. Ми намагаємось запобігти цьому явищу за допомогою індивідуальних або творчих завдань. Як показує наш досвід використання дистанційних технологій, названі вище випадки поодинокі, навпаки збільшується мотивація до навчання, до самостійного виконання завдань. Доречі, завдання ми проектуємо таким чином, щоб відповіді були досить стислі (щоб багато не читати, перевіряючи). Щодо критеріїв оцінювання, безумовно, ми використовуємо сучасні інтерпретації, враховуючи рівні засвоєння та категорії цілей навчання.

Щодо використання елементу "Лекція" для оцінювання. Він досить ефективний для організації самостійної роботи та її оцінювання. Так, ми маємо можливість подати навчальний матеріал в цікавій інтерактивній формі, запропонувати студентам виконати тестові завдання після опрацювання певної частини навчального матеріалу для самоконтролю, а наприкінці лекції - творче завдання (наприклад у вигляді ессе, або розрахункового завдання).